Wednesday, March 30, 2011

2. KEREPEK.....MEREPEK.......

Hiissshh boring betul aku nie. Kerja tak dok. Tak tau nak buat aper. Penat dah nie dok termenung. Rindu lak aku ngan kerja-kerja yang byk tu.
Dulu2 masa kerja byk nak keja yang tak byk …skrg rasakan lah…
Geram betul aku kat budak kat opis nie…(budak ke dia) bukanlah dah tua bangka dah pun tp perangai mcm benda tahhh…
Selalu gaduh dia byk keja kalau kena buat kecil…tadi my manager suruh dia call bos dia kat Singapore. Itu pun tak leh buat dan bagi alas an dia byk kerja. Kepala hotak dier..keja yang dibuat tak smpi 5 minit pun tak jejas keja ko pun.
Aku boleh buat pun dalam nak fax surat pastu make a call…boleh aje. Tak der effect pun.  Kalau pasal keja peribadi dier leh lah luangkan masa berjam-jam …
Dahlah masuk kerja kat pukul 9.00 pagi tu blum waktu rehat lagi kuar jam 12.00 pkl 1.30 pun boleh tentu leh masuk lagi…
Mcm tu ke rasa mcm nak nak tolong dia buat keja..tak kuasa aku nak tolong. 2 3 jam sehari dah membazir kat situ. Buat keja lembab mcm siput B*B*. Dok termenung nombor satu….
Geram betul aku tadi…rasa nak belasah org aje nie…sabo ita sabor….
Kena sembur gak tadi dier…tp dalam perlahan lah. Aku rasa dier dgr sbb lepas tu mcm dia sok sek ngan my manager. Tak lama lepas tu dia hempas2 barang.
Tanda protes lah tu….Dah lah cite pasal pompuan tu.
Hari ini ada sorang ikut menjadi cinta hati saya. Terima kasih Is. Dengar2 is pun mula buat blog ya. Mmmg blog nie berhantu rasa mcm nak buat en3 aje tiap2 hari dan jam. Tak sabar nak tulis yang baru. Walaupun tak ader yg sudi menjadi cinta hati, saya akan terus menulis. Biarlah diri sendiri yang membaca nya berulang kali………..he he he…..
Nampak mcm semangat nak design aku punyer cinta….. Hiiisshhh tak sabar nak buat en3 lak.
Tgu esk lak ya……Boleh fikir mlm nie nak buat cherita…cherita…cinta ape…
Mgkin cerita aku sejak aku jatuh cinta pada beberapa org gitu….dari yang pertama membuat ku menderita hingga lah yang terakhir nie.

(anuar zin cinta pertama....) 


(ady putra cinta kedua....) 


(fahrin ahmad cinta ketiga....)

>
>
>
>
>

dan yang terakhir....... 


(rosyam noor....yang terakhir....) 

JADI NAK TAU STORY KENA TGUU.... AKAN KU CITE SATU PERSATU




1 comment: