Wednesday, March 30, 2011

22. ZAMAN 1992

gambar ehsan dari HASNIDA.....


Nmpknya korang suka cite pasal zaman sekolah dulu yekkk…
Ita sebenarnya byk dah lupa peristiwa2 zaman sekolah dulu. Maklumlah dah hampir 20 tahun tinggalkan sekolah…Yake nie mcm tak percaya aje 20 tahun.
Ke mesin kira2 Ita nie rosak…Achee cuba korang kira balik, betul ke nie. Ita sendiri dah banyak kali mengiranya….
Abis sekolah tahun 1992, sekrg 2011??? Yalah kan 2011 ditolak ngan 1992 = 19 tahun. Waahhh gitu 19 tahun gak lah tak dapat ke temu ngan korang kan.
Korang nie Ita tgk mcm tak semangat aje nak berjumpa balik kan. Mcm main2 aje…cubalah ambil serius skt bukan setahun dua kita jumper tau…
19 tahun tu beb…bukan masa yg singkat. Kalau yg mana lepas sekolah aje kawin  tu dah ader anak bujangkan. Silap haribulan yang dah bercucu pun ader….
Nasib baik ler sekarang nie zaman ader canggih sikit.  Kalau nak harapkan zaman kite dulu…Nampak sgt kita takkan berjumpa.
Rasa2 nya kita kena buat iklan dlm surat khabor…….
Jgnlah kedekut sgt dengan masa tu…mailah kita aturkan satu masa untuk kita berjumpa. Bukan ambil masa lama pun kan. Cuma dlm masa sehari untuk kita luangkan masa yang 19 tahun kita dipisahkan.
Terpulanglah kan….Tepuk dada tanya selera..
Ita ingat kalau kita set kan date awal setahun pun korang takkan dapat penuhi. Maklumlah semua nya dah ader komitmen.
Kalau tak pecah kan labu  mana lak nak dapat ruyungnya kan…(betul ke mcm tu…janji korang faham yep maksud yang tersirat dan bersirat)
Biarlah Ita date ngan Linda aje…korang jgn jeles meles lak nanti. Kang biler Ita dah pamer gmbr jgn kata tak ajak lak yer…

Linda!!! Jom kita kasi gegar sikit dorg nie. Cepat bagi date kita jumper??? Sabtu nie pun ok. Cuma 16hb aje aku tak free. Saper nak join moh ler, tak nak pun tak per….

1 comment:

  1. aku setuju bangattt ngan ko ita....aku pun tmasuk gaklah susah nak pkr date yg boleh kita sume jumpa....yelah...w/pun aku xde dlm gambo tu....tp aku jugak merindui beberapa member kita yg bk dlm photo album aku....btw....korunk kat sana...keep on aturkan agenda reunion eventough it's a small group but lama2 member aku tertarik gak nak join....bravo to u!!...:)))

    ReplyDelete